Uppdatering

Så nu äntligen kan jag uppdatera efter en hel dag.
Skolan var okej och det var som vanligt orientering på idrotten, men såklart så klarade jag och Felicia det. ^^ Haha! Men vi har faktiskt grymt bra sammarbete. När jag kom hem så blev det att äta och kolla på TVn eftersom syrran okuperade(?) datorn.. Ajja. Sen blev det hennes match och jag följde (såklart!) med.
Vilken tråkig men rolig match - de vann med 11-0 mot Mossens BK. Grattis! Efter de fick det en varsin Cola och gissa. Deras tränare är ju så  schyst så jag fick också en! Haha. ^^ Men jag får vänta tills imorgon, annars kommer jag inte kunna sova.

Ja, detta inlägget blev något annorlunda, men a. Bild kommer ej, men imon så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback