Teori

Hejhej!
Förlåt för att jag aldrig skrev igår eller idag. Men helt ärligt så hann jag inte igår, för jag var med pappa och handlade och sedan blev det Liseberg med Irini♥ Det var bääst! Av massa olika anledningar, går inte att beskriva. ^^ Irini tror jag vet. Hihi. Och idag red jag så hann inte innan jag stack iväg till bussen.
Skulle egentligen ha teori på ridningen men vi fick rida istället. Yeah! Hade sötaste Josefin.

Åh jag blir så glad! Det är ju verkligen sommarväder ute nu. Går ju bara med tjocktröja till skolan och jag behöver ju inte ens använda den nästan. ^^ Blir inte ni glada?
Nu ska detta vädret hålla i sig hela sommaren. Speciellt i helgen och nästa vecka, onsdag tror jag, för då blir det Liseberg igen! Helt säkert i helgen. Så roligt!


Kollade på lite bilder och såg denna. Blir så sugen!
Men det får räcka med att ha ätit en glass. Hehe

Kommentarer
Postat av: Irini

hihhi skitkul var det! ;D<3

2010-05-21 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback