Så nu äntligen!

Hejsan sweathearts!
Nu hinner jag äntligen med ett inlägg. Allt har varit bra idag. Solen skiner! Gött.
Ridningen gick väl sådär.. Men fick en helt ny häst, Amulette! Jätteskön var hon att rida, men galoppen var väl sådär. Kanske seg! Men annars var hon helt toppen.
Emily, Linda, Amiee och jag pratade också med Lina idag. Fick reda på att vi kunde få rida tillbaka från betet. Och såklart så ville vi det. Tyvärr är jag hos pappa nere i Falkenberg då. Men det finns ju tåg! ;) Haha.
Ska verkligen bli jätteroligt att göra det, för fick ju mina söta bebis - Chuck! ♥ Så nu längtar jag.

Ska strax iväg till Liseberg för att kolla på Mustasch. Skojskoj!
Skulle egentligen åka med pappa, men tyvärr så kunde han inte.. Lite synd. För han hade själv sett fram emot det. ^^ Men åker med mamma istället!


Bilden får duga. :)

Kommentarer
Postat av: irini xD

neeeh, nu blev jag avis! jag vill också rida nån till/från betet :(:(:(

2010-05-27 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback