Hiss & Diss

Har verkligen slut på ideér om vad jag ska skriva om, men ni kan väl få en hiss&diss istället.



Sms: När det tar 1000 år innan den man skickade smset till inte svarar. Blir bara helt, gaah! Hatar det, eheh.

Bestämmer över mig:När folk tror att det kan ta och bestämma över mig. Eller att jag ska göra en sak för att de ska bli glada. Äh glöm att jag gör det!

Reserv: Har nog redan skrivit om det men ajja. När man blir behandlad som en slags leksak. När ens bästis är borta och man blir som deras reservkompis.. Gaah!



Mobilen: Ingen mobil, ingen Faini helt enkelt. Mobilen är mitt liv♥

Bloggar: Alla mina bloggar, kompisars bloggar, kända bloggar.

Musik:   Ett ord - Älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback