Rubrik.

Hejsan svejsan!
Nu kan jag äntligen blogga. Dagen har varit sjukt rolig. Förtom att jag var dödstrött imorse då jag skulle sticka till stallet och kolla på hopptävling. Det gick bra för Irini, fast att hon rev. Lille gubben - Chuck, är ju kanske lite för klumpig inom hoppningen. Haha! Nej, men skänklar man bara på så går det. Tyvärr gjorde hon inte det... :( Usch! Men hon var ju bäst ändå! ♥
Sedan blev det snabbt in på Coop på Backaplan för att hon skulle köpa en blomma till hennes mamma. Morsdag idag, ni vet! ;) Tyvärr hade jag bara med mig 20kr, haha, så kunde inte köpa något.. Men jag ger något till mammsen imorgon istället.

När jag kom hem blev det mat.. Gott! Sedan lite fika. Kladdkaka med grädde♥ Finns det något som är godare? Svar, nej!


Bilden är gammal. ^^

Update; Glömde säga Grattis till Irini. 14 år idag. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA chuck, han måste banta över sommaren -.-' xD

hihi tack! :D<3

2010-05-31 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback