Räls nu

Kom nyss hem från stan och tandläkaren.
Hos tandläkaren fick jag nu äntligen räls, efter så många tandutdrag. Haha!
Men nu måste jag stå ut med smärtan någon vecka, plus jag kan inte äta så mycket. Inte hårda saker iaf..
Men jaja. Sen stack jag ner på stan lite, med mamma. Hittade en skitsnygg klänning som jag ska ha på Felicias konfirmation, Amelies student och min skolavslutning. Blev jättenöjd med den!
Men ni får vänta med att se klänningen, till nästa vecka.
Juste! Träffade Thais också, ganska längsen. Eller ja, sen påskas. Haha!

Snart ska jag på syrrans fotbolssmatch. Idag är det ju riktigt fint väder också! Så jag behöver inte stå och frysa ihjäl, hehe.


Man kanske inte ser så mycket, men nu har jag räls. Hihi. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback