Hemma

Nu är jag äntligen hemma från Rossö!
Har inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem, satte mig direkt vid datorn. Haha!
Det hände mycket där. Eller ja, inte så värst. Men roligt var det iaf.
Bilder kommer i ett annat inlägg.
Vi kom dit, mötte de andra. Och Douglas var med denna gången! ^^
Var mest ute och gick med honom, skönt. En gullig liten varelse det där. Haha.
När vi skulle hem sen såg vi några getter, hjortar och till och med älgar! Har aldrig sett älgar i de "vilda" livet.
Har bara sett i djurparker. Visst, dessa älgar var också inhängnade, men detta var då en älgpark för att kunna skydda älgarna från att bli påkörda av bilar.
Vad var det mer som hände? Ojoj, vilket minne jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback