Hade inget internet

Förlåt för att jag inte har bloggat under hela helgen! Men vårat internet funkade inte där ute.
Var nämligen nere i Falkenberg, vårat nya hus. ^^ Jättemsyigt!
På sommaren kommer det vara underbart, det vet jag redan.
Men iaf, jag skäms så mycket för att jag inte har uppdaterat. Men det ska jag ändra på!
Men helgen var ganska händelselös iaf, krafsade mest ihop en massa löv i flera timmar. Så det ville ni väl inte läsa om hela tiden, eller? Haha.

Var med syrran på träningen också, tråkigt, eftersom jag frös ihjäl. Haha.
Ska väl inte berätta så mycket mer.


Bild från i vintras. Men så ser vårt nya underbara ställe ut. ^^♥

Skriver nog mer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback