Fotbollsmatch

Nu är jag färdig med städningen och svenskan är utskriven. Nu hoppas jag att jag inte har gjort några fel! Har läst igenom den en gång och mamma en gång. Så det måste ha blivit rätt. ^^
Ska strax sticka till sälö (fotbollsplaner...) för att kolla på fotbollsmatch. Syrrans. Vet inte vilka de möter, men hoppas iaf att de vinner!


Ursäkta bilden, jag vet att jag ser tjock ut. Men det är en oversize tröja och jag sitter helt konstigt :s
Kom nyss på att jag fortfarande har kvar rosetten jag fick låna av Irini. Hehe. Men hon ska få tillbaka den nästa gång vi träffas, antagligen imorgon.
Usch, känner mig så elak för att jag fortfarande har kvar den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback