Bla bla bla..

Hej svejs!
Sitter och lyssnar på musik och ska fixa en header. Kanske byter blogg. Men bry er inte om det än. Jag kommer ha denna och uppdatera den som vanligt! ^^
Är det någon här som kan hjälpa mig med att fixa design. Inte göra, bara hjälpa! Jag skulle vilja byta, men göra den själv. Så är det någon som kan hjälpa mig?
Ska väl strax äta - pannkakor. Mums, mums!
Just det ja! Har ju en cola i kylen, haha! Måste ju dricka upp den snart, blev just nu väldigt sugen på den. ^^

Skolan idag var okej. Glömde både jackan och svenskan i skåpet. Så får väl ta och komma ihåg det imorgon.
Usch, usch! Regn idag. Och gissa vad våran klass gjorde?! Jo, vi orienterade i regnet. Inte speciellt fun. Men det gick bra, bra ändå. Såklart var ju jag och Felicia bäst, Haha! Nej, men vi hittade alla kontroller i ren tur. Gick nästan vilse två gånger. Men har man bra sammarbete så går det. :)

Nej, nu ska jag inte babbla så mycket mer. Här får ni en bild på lilla mig istället. ^^

Oh ser ni! Nästan inget smink. :d Haha, jag som brukar ha en hel del foundation & mascara.
Men nej, inte som någon ful fjortis. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback