Spanska läxa...

Nu är man hemma efter en lång och tråkig skoldag!
Måndagar är inte speciellt roliga, bortsett från slöjd och idrott.
Men tyvärr var inte idrotten alls rolig idag! Vi hade beep-testet. Ni vet vilket jag menar eller?
Eftersom vi åt mat knappt en timme före så fick jag håll.. och min "medicin" hjälpte inte alls. Så det var helt och hållet en tråkig lektion.
Förra beeptestet kom jag till; 7.1
Detta beeptestet kom jag till; 7.3. Lite bättre iaf ^^

Sedan åkte jag snabbt hem till mamma. Åt lite, kollade in mitt rum, åh! Det är så sött nu. Men ni får ta och vänta lite till innan ni får se resultatet. Hyllorna måste på plats först.
Men egentligen skulle jag bara hämta lite kläder. Oups!
När jag sedan skulle dra hem till pappa igen, gissa vad? Då börjar det regna. Usch!
Ajja, nu ska jag inte klaga på vädret. Det är iaf bättre än att det snöar! ;) Tycker inte ni det?

Just nu övar jag på spanskaläxan. Går lite segt, men bättre det än ingenting!

Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: sanna

spanskaläxan är tills på torsdag?!;o

2010-03-22 @ 17:34:41
URL: http://sannaistheking.blogg.se/
Postat av: amanda

usch, hata bip-test -.-'

2010-03-22 @ 18:49:57
URL: http://aamandakinnander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback