Så trött.

Rubriken stämmer.
Jag vet inte varför, men jag känner mig så trött nuförtiden. Det räcker inte ens med att sova, jag är fortfarande lika trött när jag vaknar. Usch!
Men men, vi får väl se om det går över. ^^

Åh, jag är så shopping sugen! Skulle vilja köpa upp alla mina pengar på bara kläder, smink och naglar.
Men det går ju faktiskt inte. Kusinen kommer ju i helgen så då måste jag ha pengar så vi kan shoppa!

Kommer ni ihåg de genomskinliga naglarna jag pratade om? Jag hoppas jag kommer ha pengar till det.
Men är det någon som vet vart det kanske finns några billigare?
Jag säger inte att jag är snål och inte tänker köpa dem för att det är för "dyra". För 139:- för ett 100pack, är faktiskt bra pris. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback