Så mycket fint

Har kollat runt på en massa olika affärer på nätet, bl.a Nelly.com. Jag fattar inte att det kan finnas så mycket fint!
Skulle gärna vilja köpa upp allt, men tyvärr så finns det inga pengar till allt..
Det finns också en tröja/jacka inne på Rut m. fl. som jag vill ha. Tror jag kanske köper den, men vi får väl se. ^^ Hoppas bara den finns kvar.. 

Ska försöka plugga lite. Sen blir det kriminalprogram som jag inte får missa. Tyvärr krockar det med Andra Avenyn. Men detta avsnittet får jag helt enkelt missa, det kommer ju ändå i repris - om inte så får jag kolla på internet.

Så ikväll blir det inget mer bloggande, eftersom mamma ska ha datorn och det blir plugg och TV.
Men ni får en bild istället. Hihi.



Så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback