Outfit number two !

Visar outfit nummer två nu. :)
Var ju ute och spelade bowling med familjen. Mysigt, mysigt!
Fast även om jag är dålig på det så var det roligt. xD Haha!
Så för att göra mig lite finare tog jag på mig annat än klänningen jag hade i morse.
Klädesplagg nummer 2 som jag fick.
Vet dock inte vart det är köpt. Hehe. Ber om ursäkt för det!

 
Dålig bildkvalité, I'm sorry.                               Bilden på västen&tröjan blev lite misslyckad.
                                                                              Trodde jag hade på självutlösre, men dock 
                                                                              så hade jag inte det. ^^ Och västen viker
                                                                              sig när jag sitter ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback