No läxa

Nu måste jag göra NO läxan som är tills imorgon. Kunna 20stycken kemiska beteckningar, så som t.ex Guld - Au, Silver - Ag. Går inte så bra eftersom det blev fel på sidan där jag övar. Men går det inte där får jag öva utan den.
Tror faktiskt att jag ska ge er en ny kategori som heter "Dagens låt&bild". Det blir antingen bild eller låt, eller både och. Det kan också bli bilder på andra saker, kanske inte bara på mig eller något. Frukt, affär eller något liknande. Det jag tycker är dagens bild. Dagens låt blir den jag lyssnar på mest underdagen. Inte så svårt att lista ut eller?. Hihih. Jag ska försöka ladda upp det så ofta som möjligt. Kanske inte varenda dag, men ska som sagt försöka. Det blir ju förstås också andra bilder under dagen. Men detta är ju då den bilden jag tycker hör mest till dagen och den som jag tycker är snyggast, sötast, ja allt sånt. ^^

Dagens låt&bild kommer i nästa inlägg, som kommer snart. ^^

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback