New Moon ♥

Dagen har varit sjukt kul!
Började med att jag åkte till stallet, men missade bussen. Som tur va kom man iaf i tid.
Eftersom vi skulle leda fick vi välja vilken häst vi ville leda, såklart valde jag Babsan, favoriten bland dom som fanns. Lite tråkigt bara att jag var tvungen att dela med en annan.. Gick bara 2 lektioner, 2x30min, blev det då. Men det var kul kul iaf.
Åkte hem till mamma vid 12 för att duscha, men det blev också lite annat, oups!
Skulle egentligen vara hos pappa 15.00, men kom 45minuter sent.. Inte bra, men som tur va var han inte hemma. ^^

Nu är iaf garderoben färdig! Gött. Bara lite hyllor och annat pyssel som är kvar, sedan är det helt färdigt!

När jag skulle till pappa igen så tog jag faktiskt cykeln! Lite olikt mig, men åh va skönt det var att cykla!
Ska nog börja att cykla någon gång i veckan och jogga. Men det får vänta tills all snö och is är borta!

Just nu kollar jag på den bästa filmen, new moon♥. Har längtat så tills den skulle komma ut! Och jag har en super gullig mamma som köpte den till mig igår, då den släpptes. Men är dock skyldig henne pengar. Hehe. Nej, skulle ju få den i present, men eftersom den kom ut en vecka senare skulle jag få köpa den. Fick pengar till det.

Detta blev ett väldigt långt inlägg, jämfört med vad jag brukar skriva.
Men sånt händer ibland. ^^
Ska gå upp och fortsätta kolla på New Moon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback