Linser?

Kollar faktiskt just nu på ett par linser. :)
Skulle vilja byta till en annan färg.
Men jo, jag älskar min ögonfärg. Men varför inte byta någon gång?
Funderar på Honey-färg. Men vet inte.
Vad tycker ni?

1. Nova Honey


2. Dolly Black


3. Calaview Cappucino


4. Colormaker Green



5. Colornova Violet


Skulle så gärna vilja ha ett par linser!
Kanske inte just dem, här kan ni kolla på fler!
Dessa är bara förslag på vilken färg jag vill ha. Svart&lila? Kanske inte.
Men grön, honey och cappucino är fina färger! :)

Så, vilken tycker du? Om du väljer en annan från hemsidan, helst inte blå. Isf en ljus, har mörkablåa ögon. ^^



Kommentarer
Postat av: felicia :)

jag tycker dom första :D

dom skulle passa dej ,

men även bruna tycler ja att du skulle passa i , bruna ögon för att dom blir så stora :D

2010-03-07 @ 18:43:38
URL: http://fencsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback