Läxor att ta itu med..

... och det är alltid tråkigt. Men det måste göras.
Håller på med spanskan, inget vidare. Har sedan också engelska, vi får väl se om jag hinner med det. Hehe.
Skolan var som vanligt. Men vi hade författarbesök idag. Mikeal Engström, tror jag han hette ;s
Någon som känner till honom? Förutom ni i skolan då. Hehe. Jag tyckte han var rätt konstig.
Han pratade bra och så, men inte någonting om böckerna han har skrivit. Lite besivken där ändå, men men.
Det roliga var att han var nästan 50år med dreads! Haha!
Usch som det regnade idag! Hoppas bara att det inte är regn imorgon.. då ska jag upp till stallet, förhoppningsvis.
Ta hand om lilla plutten! Eller ja, plutten var kanske fel namn? Haha. Han är ju ganska stor, runt 165cm i mankhöjd eller något?

Åh, jag har tänkt på en sak. Min blogg känns ganska tråkig.
Kanske beror det på att jag inte skriver om något annat än mina tråkiga dagar i skolan och så?
Ska kanske skriva mer om skvaller, mode eller liknande? ^^
Vad tycker ni egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer bilder :p

2010-03-23 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback