God Morgon!

God morgon!
Hur mår ni alla? Jag mår super. För nu är det helg och jag har äntligen blivit 14! <3
Vaknade för tidigt idag, 08.40. Lite för tidigt för att vara helg, eller vad säger ni?
Lovade ju att bilderna på mina presenter skulle upp på bloggen idag. Men jag får se om jag hinner.
Tror inte jag kommer vara hemma så mycket. Ska först och främst träffa Linda och Emily.
Vi ska ner till stallet för att sköta älsklingarna, sedan ner på stan för att shoppa lite. ^^
Ska antagligen ner och hälsa på kusinen, Annie, som är nere i Göteborg nu. :)
Sen blir det lite party med tjejerna. :D

Skriver mer senare.

P.s. Syrrans lag kom till semi! :D Så på söndag blir det att åka dit igen, så då får vi hoppas att de kommer till final och vinner det också! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback