En eftermiddag med Irini♥

Nu är jag hemma efter en flummig eftermiddag med Irini♥
Dagen var underbar och jag hoppas vi kan göra om det snart igen!
Åkte först till Svarte för att möta henne. Blev att vi stannade där i nästan 40minuter.
När jag kom dit och mötte henne frågade alla vem jag var. Hehe. Men är man nyfiken så är man. ^^
Åkte sedan till Backaplan för att äta på McDonalds. Satt där i ungefär 1timme kanske.
Skönt att bara få slappna av och prata!
Gick sedan runt i olika butiker.
Själv köpte jag inte så mycket, 3st Depend nagellack. Just en färg jag ville ha, blå!
Hamnade sen inne på My one. Provade en massa ridhjälmar, kollade på grimma och grimskaft mm.
Åkte sedan hem, tråkigt. Menmen vi får ta och träffas igen snart! ♥
Dagen var helt enkelt lyckad och underbar!

Ljuslila, mörklila och blå. ^^


Vilket tyckte du mest om?
Jag gillade nog mest den blåa och den ljuslila.
De andra färgerna som var på "rea" hade jag redan. ^^


Kommentarer
Postat av: irini

Hihi, kulkul :D<3

2010-03-18 @ 20:45:04
URL: http://bellasfiinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback