Ber om ursäkt

Jag ber om ursäkt för att det har varit dåligt uppdatering idag.
Men när jag skulle uppdatera hackade sig datorn, loggades inte ut på över 1timme.
Och detta är inte någon bortförklaring, om det kanske verkar så!
Men iaf...
Dagen var bra tills idrotten kom.. Skriver dock inget här!
Sedan hämtade men bror på dagis. ^^ Så söt är han!
Jag lovar, han pratade om hela dagen när vi gick hemåt. Är han inte söt?
Hemma åt vi lite och kollade på tv tills pappa och Celiane kom hem. :)
Sen blev det att dra iväg till dansen. Även om jag hade krampliknade i vaden så blev det att dansa ändå. :)
Hem och duscha och sen hamnade jag här. ^^ Hehe.
Planerar lite för morgondagen med Emily♥ Vi ska ju dra ut till stallet och ta hand om poniierna♥

Skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback