14 år & syrrans cup...

... yeeah! Idag blev man då 14år. Som jag har längtat!
Som jag önskade så blev jag inte så "mycket" grattad i skolan. Såklart blev jag det, men så att alla inte visste var bra. :) Om ni fattar vad jag menar? ^^ Haha.
Av pappa, Celiane, Lukas och Linn fick jag ett bälte. :) Bilder på allt kommer imorgon.
Kommer få fler presenter när jag kommer hem till mamma.

Runt 17.45 åker jag till syrrans fotbollscup. Så vi får hoppas att de vinner. Lycka till!
Det slutar runt halv tio så det kommer dock inga fler inlägg efter detta om jag inte har tur då. ^^

När jag kommer hem till mamma igen får jag äntligen sova i min nya säng! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Shilan

Grattis <3

2010-03-12 @ 17:21:39
URL: http://shilankozad.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis! :D

2010-03-12 @ 18:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback