Svar på tal!

Jag fick dessa frågor redan i maj, men jag såg de inte förrens nu. :o Tur att jag kollade komentarerna.. Men frågorna var också till frågestuden, jag helt glömde bort. Oupsi.
Anonym jag ber om ursäkt för att du fått vänta, men här kommer dina frågor. Så nu får du svar.
P.s Skriv ditt namn nästa gång! ^^


gillar du någon?
varför är du så fin ?
skulle du kunna ta en bloggfika med mej någon gång?
kan du inte göra video inlägg? :D

Jag svarar ! ;
Ja det gör jag.
Haha, själv tycker jag inte att jag är fin. Men tack :)
Det vet jag inte, eftersom jag inte vet vem du är. Men skriver du ditt namn, så maybe.
Jo, jag kan väl testa nu någon dag.

Kram.

Hoppas att du läser detta nu och om du gör det, så komentera gärna med ditt namn! Skulle bli så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback