Skäms!

Hejsan sweeties!
Jag skäms så mycket för att jag inte har uppdaterat. Hela tisdagen så blev det inget uppdaterat. Men jag var på Liseberg hela dagen med Irini och syrran. När jag kom hem blev det också plugg.. Engelska prov idag och bokredovisning. Gick bra bra. Stammade iaf inte. ^^ Men i slutet blev jag tyvärr lite svimfärdig. Om ni undrar så ja, jag har lite "problem" med att tala högt inför klassen. Speciellt att stå längst fram i rummet.
Men som sagt, det gick bra ändå. Engelskan gick väl detsamma, kändes bra iaf. :)
Idag åker jag till Falkenberg över kvällen, åker hem klockan 6 - 7 något sånt imorgon bitti. Inte så försjust i det, men vill verkligen träffa min bror nu!! Har inte sett honom på ett tag nu, så saknar honom verkligen.


Bild i repris, just nu ser jag fruktansvärd ut i håret. ^^

Kommentarer
Postat av: josse

ojj har din pappa redan flyttat? när gjorde han det

2010-06-02 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback