Midsommar

Shulilu!
Sitter här inne i förtältet och laddar ner musik till discot ikväll. ^^ Går bättre idag än vad det gjort tidigare..
Men jag hinner inte skriva så mycket mer, för det är ju som sagt midsommar idag. Hur firar ni?
Jag själv firar olika, är ju som sagt på Rossö i år. Har aldrig firat midsommar här men a. Vi ska väl ta och äta sill och potatis, med massa annat. Men om jag får erkänna så vet jag inte själv hur vi ska fira! Haha. Men jag får väl skriva något ikväll eller imorgon om hur vi firade. ^^

pussar

Kommentarer
Postat av: Lara - Something To Tell

Hoppas du hade ddt kul och trevligt, kram! :)

2010-06-26 @ 16:16:03
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback