Irini "Gratäng" Theodoridou ♥

Egentligen finns det inte ord, men jag ska försöka ♥

Irini älskling,
Vet du hur mycket du betyder för mig? Du finns där när jag har det svårt, hjälper mig - får mig upp på fötter igen. Du är den jag kan lita på till riktigt 100%. Du har alltid funnits för mig och det kommer du väl alltid göra? Jag vill och hoppas det.. Vad sklle jag göra om du inte fanns vid min sida, jag skulle fan ha dött! Mitt liv skulle vara boring.
Alla minnen som vi har. Alla är helt underbara.

Kommer du ihåg första gången vi träffades? Det var så fucking roligt! Vi åkte till stallet. När vi satt på bussen började vi prata direkt, det var som om vi hade varit kompisar hur länge som helst! Vi åkte dit i ridkläder. Mitt i sommaren, vi höll på att svettas ihjäl. Men allt var perfect ändå. Vi fotade, skämtade, skrattade. Det var ridläger då, vi träffade Angelica, första gången för mig - men du visste vem hon var. Sen på vägen hem tog vi fel buss, vi åkte till Centralen, vi tänkte inte på att gå av där så vi åkte tillbaka till stallet igen! HAHAH! Där väntade vi på rätt buss och åkte till Hjalmar. Någon vecka senare träffades vi igen, åkte till stallet och fotade och allt. Det var så skönt.

Nu är det 2010 och det har snart redan gått 3 hela år sedan vi träffades för första gången. Förra året i agusti/september var den sista gången vi träffades på nästan ett halvår. I februari träffades vi igen, det var ungefär då vi skulle på Gbg horse show tillsammans. Shit va skoj vi hade! Efter det har vi träffats, i genomsnitt, varje vecka. Nu har vi varit på Lisse varje gång vi träffats sedan premiären.

På 8 långa veckor kommer vi inte träffa varann. Men så fort sommarlovet är slut så ska vi träffas, promise?

Finns så jäkla mycket mer att säga, men jag hoppas detta duger för dig? ♥

Pirog ♥ Gratäng

Älskar dig !




Kommentarer
Postat av: irini

HAHA, fuck va kul vi har haft! :O

älskar dej (L)

2010-06-17 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback