I'm sorry

Hejsan!
Ja, ni vet väl vad det första jag kommer säga nu va? Förlåt för att jag inte har uppdaterat. Men Falkenberg igår och idag blev det stallet och Lisse med Emily. Skoj skoj! Red idag efter ledgruppen, hade bebisen - Chuck♥ Gick bra. Efter det blev det Liseberg. Var inte där så länge och vi åkte inte så mycket men ändå så var det sjukt roligt! Jag mötte en i min klass, Aran. Såg en massa andra som gick på min skola och andra som jag har varit "kompis" med, asså vet vilka dem är men inte precis pratat med dem. Och Emily träffade också folk. 

Wow! Jag vågade bjuda på mig själv på andra bilden. Haha! Nej, men vågade visa mitt busiga jag just nu, hihih.

Update; Emily har börjat flörta med mindreåriga barn. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback