I'm sorry

Hejhej!
Jag ber om ursäkt för att uppdateringen varit låg. Men nu är det verkligen toppenväder ute, så har mer lust att ligga på stranden och sola istället för att blogga. ^^ Iaf, dagen började med att gå upp halv sex för att sedan börja jobba klockan sex. Det gick bra, bra. Blev t.o.m. att vi jobbade övertid, haha. Visst 2minuter, men ändå? Sedan tillbaka till husvagnen och jag somnade vid halv tio. Vaknade igen vid halv elva för att äta lite frukost och sedan bar det av att städa duscharna - mycket roligare än vanligt! Haha, mycket skratt, sång och blöta kläder! ^^ A, efter det mat och sedan ner till stranden för att sola. Somnade en liten stund, så hoppas inte att jag har bränt mig för då kan jag inte sola alls... :/ Men a.

Outfit of the day;

Linne: Gina, i think
Linne: Cubus
Shorts: Egna

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback