Falkenberg today

Shuliiluu!
Sitter här och tråkar sönder. Finns inget att göra, förutom att gå ut. Men a. Tänkte göra ett till tidsfördriv för att jag har tråkigt - men då går allt skit! Ajja, kan göra testa det igen, snart. ^^
Ska åka till Falkenberg idag igen, så därför blir det nog ingen uppdatering. Åh! Har inget internet där uppe, men pappa ska nog skaffa internet.

Ska bli roligt att träffa broder, men mindre kul att jag bara kan stanna tills imorgon kväll/tidig morgon på söndag. Blir att åka tåg till Göteborg igen, ledgrupp på söndag ju. :) Får rida, gött!




Har inget smink, förutom sjukt lite mascara. Men nu under sommaren så ska jag försöka undvika smink så mycket som möjligt. På kusinernas student och skolavslutningen kanske jag kommer använda smink. ^^ Hehe. Men man vill ju ha lite färg, bli lite brun. Eller vad säger ni? :) Använder ni smink under sommaren?

Kommentarer
Postat av: Trosornapasne.blogg.se

vill du verkligen åka till ledgruppen själv :o ?

2010-06-04 @ 21:10:08
URL: http://trosornapasne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback