Bilder från klassdagen

Som ni nog märkte så hann jag inte ladda upp bilderna från klassdagen igår. Men jag gör ändå det jag lovar. Så nu kommer bilderna!

Mikaela, Elin och Louise.




Bada nu?! :o


Dagen var sjukt rolig! I början var den tråkig, men efter att vi hade grillat så blev det bättre. Först strandvolley med några av killarna. Jätteroligt, verkligen! ^^ Men efter ett tag bytte vi till fotboll, då försvann Oscar, men Kevin kom in istället. Körde killarna mot tjejerna. Killarna sög, haha! Sedan blev det rugby helt plötsligt, hehe? A, men fotbollen kom tillbaka lika snabbt. ^^ Dagen var iaf sjukt lyckad och skoj! Det är något jag sklle vilja göra om igen, just denna dagen - men tyvärr så går inte det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback