Bada? Nja, jag vet inte riktigt

Shosan!
Rubriken säger allt. Syrran och kusin hade tänkt gå och bada. Men jag vet inte riktigt, hehe. Väldigt kallt i vattnet. Men vi får väl se om jag kanske lyckas doppa mig. ^^
Att städa idag gick bra, bra. Faktiskt ganska roligt. Haha! Kanske tar med mig kameran någon dag? Hihi, vi får se. När jag och Felicia städar isf, annars inte. Imorgon blir det att gå upp halv sex(!!!) för att kunna jobba klockan 6 imorgon, usch på det. Men man får ju tänka positivt - jag tjänar ju cash! Haha!

Men a, skriver mer senare! Måste ju vara ute nu när det äntligen är sol och inte blåser så jädrans mycket! ^^



Update; Jag badade inte, det var för kallt! Men låg istället och solade lite på stranden när syrran och kusin hade badad. Så nu får vi hoppas att jag blir lite brun! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback