Trött, arg och sur.

Tjaa.
Rubriken stämmer till 100%!
Nu är jag hemma hos pappa. Okej, har varit det en stund x)
Men iaf, låtsassyrran va här :D Såååå längesen man träffade henne <3
Men hon är sig lik ;) Hahaha.

Kommer snart kollapsa här vid datorn, är verkligen dödstrött!
Men får väl snart gå upp till sängen :/
Hoppas bara att jag inte är lika arg och sur imorgon.
För då ska jag igga dej hela jävla veckan, svikare.
Ojjdå. Inte meningen att tala "skit". Men ville bara få ur mig det... hehe.

Så. Nu blir det inlägg imorgon istället. För vet verkligen inte vad jag ska skriva :P

pööööss.


Kommentarer
Postat av: anna zetterström :)

hejhej, vem har svikit dig :o <33 finns alltid här om du behöver snacka :) <33

2010-01-22 @ 23:37:50
Postat av: felicia :D

har du frågat far din om du fick pierca dej än? :DD <33



ps. finns om du vill prata eller så kusin <33

2010-01-23 @ 11:35:06
URL: http://fencsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback