Tidigt hem från skolan.

Hejjhejj! :D
Kom hem för 40min ungfär, skulle egentligen va på NO,
men jag mådde illa så fick gå hem :(
Men nu mår jag iaf bättre! :D

Lite om dagen;

09.15 - 10.15 = SO. Gick väl sådär eller nja. Jobbar med identitet, mobbning och allt sånt -.-
Tråkigt som fan! Menmen. Vi fick iaf diskutera i grupper. Det gick sådär, hehe.

10.15 - 10.25
= Rast. Ja som vanligt, finns inget att göra på 10min. Man bara går till nästa lektion ;) haha,.

10.25 - 11.25
= Slöjd. Fortsatte och sticka ( låter som man är en gammal tant , hehe. Men alla gör sånt nu. ) Så jag började med att sticka vanliga och sedan fick jag lära mig andra ( som jag inte kommer ihåg namnet på, haha.) Först gick det skit så hon fick ta upp allt så jag fick göra om -.- Men som tur va gjorde hon två varv :D

10.25 - 11.15
= Bamba + Rast. Kycklingsås med ris och sallad. Nja, det gick iaf att äta :P. Jag vet iaf, jag äter nyttigare än vad jag gjorde när jag gick i 3an - 6an. Har ätit mycket, mycket mer sallad! :D Heheh.
På rasten va jag med Berna, Sara och Tirsit. Vi gick (såklart) till plopp. Ja, jag köpte lite tuggummi, så nu har jag tuggummi hela veckan x'd hhahaha.

11.15 - 12.15
= Idrott. Usch, fy, fan! Vikare, han suger ska jag säga. 10 minuter stod han och glodde på oss för att vi skulle bli tysta, men vafan; Säg att vi ska hålla käft istället. -.- Sen körde vi Killerboll. Hatar det. Mådde dåligt så kunde knappt va med iaf ;/ Sen körde vi Vollyboll :D De är sköjj, men som sagt, mådde dåligt -.-

12.25 - 13.25 = NO. Som jag inte vad med på. Men dom gjorde iaf studieuppgifter så då ligger jag inte efter såå mycket. Måste bara jobba lite mer. :)

Grattis om du läste allt. :D
Har tråkigt så vet inte vad jag skulle skriva om, så då fick det bli dagen med tider och lektioner. :P


puuusss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback