Stan med kusin.

Tjeena!
Kom nyss hem från stan, igen. Skojskoj!
Fick köpt en massa, det mesta till för naglarna. :) Jag inspieras(?) såklart av Foki! ^^
Så nu blir det hem och fixa nya naglar... igen.
Får ta och bli mer försiktig med mina naglar så jag kan ha dem längre än 3dagar.
Imorgon är det ju volleyboll turnering så det blir nog enkla, snygga naglar.
Kanske inte med pärlor som jag tänkt. Men ajja.
Tyvärr blev det heller inga fler nagellack. Men får önska mig i födelsedagspresent och köpa när jag kommer ner till Göteborg igen. :)
Kommer såklart sakna kusinen, vi har ju så roligt tillsammans nu. När vi båda älskar att hålla på med naglarna! :D <3

Men nu ska jag inte babbla så mycket mer!
Klockan 16.00 går tåget tillbaka till Göteborg.
Vi hörs då!

puuusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback