Skoldagen slut, läxor & ta hand om...

Tjaa!
Har nyss kommit hem till mammsen (ska egentligen vara hos pappa), men eftersom mamma tyckte det var synd om katten som skulle vara hemma så många timmar ensam. Så fick jag och syrran åka hem hit en stund. ^^
Åt precis, inte speciellt mycket. Men ska snart ta glass ^^ Hihihi, mumms ♥

Skolan var bra som vanligt. :)
Massa flumm med er. ♥
Tur att det finns några som accepterar mig, hoppas jag.
Åt inte i bamba utan åkte till Mc istället :D
Asså jävlar vad vi sprang från Mc till hållplatsen, kan det ha varit 500 - 600m ?
Och vi hann! :D  Hahha!
Så som tur va kom vi inte sent till idrotten, volleyboll ♥

Hihihi, tack Berna!
Du är fan bäst ! ;) ♥

Nu ska jag äta glass och sedan ska jag plugga -.-

puuuss & kraam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback