Rubrik.

Tja!
Duscha precis. Skönt, efter en helg i Värmland ^^
Kom hem till Göteborg ungefär kl. 19.00. Tågresan gick bra, ganska snabbt kändes det som. :)
När jag kom hem satte jag mig vid Tv:n. Var ju tvungen att se vem som åkte ut från Projekt Runway.
Tyvärr blev det en jag gillade :/ Jaja, det är ju inte vi som bestämmer. :) Hehe.
Sedan blev det mat! :D Gooott! :P
Åt och hoppade in i duschen. Och nu sitter jag här.
Förlåt för att det inte blivit några inlägg idag. Men har haft så mycket att göra!

Yeees! Imorgon är det beachvolleyboll som jag längtat till ^^
Mer berättar jag imorgon. Kan ju inte berätta så mycket nu, vet ju inte vad som händer. :P

kraaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback