Plugg...

Tjeenaa!
Förlåt för att jag har varit lite inaktiv.
Men har en massa plugg nu! Prov imorgon och nästa vecka ...
Glosförhör imorgon. Ja, massa!



Men ni kan få ett snabbt inlägg innan jag börjar med engelskan. ;)
Såklart kommer det efter också!

Det var som vanligt i skolan.
Volleyboll på idrotten! :D Asså gud, jag älskar det verkligen! x) ♥
Konstigt ;s När jag fick reda på att vi skulle ha turnering, blev jag sur och ville inte vara med x)
Nu älskar jag det! :D hahah
Denna gången fick jag sjukt bra servar ( stavning? ;s ) :D hihih.
Men sen blev det bara dåligare och dåligare .. :/
Heheh, hoppas det går bra på måndag bara :)

Men nu ska jag fortsätta plugga!
Inlägg kommer sen. ;)

kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback