Onsdag, 2010-01-27

Shuuee!
Dagen i skolan var väl okej. :)
Prov i No.. Kändes bra! :D En uppgift som jag inte kunde (av 38 frågor..)
Så det kändes sjukt bra! :D
Iaf, som vanligt skrattar jag med er! ♥ Hihih.
Har inte så mycket mer att säga.
Eller jo förresten, just nu snöar det, trist som fan! Vill att denna kyla ska försvinna. NU!

Imorgon ska man till Universeum då..
Nja, inte speciellt roligt. Men dagen piggas upp när jag är med er! ♥
Börjar 10.30 :D Så gött! Kan sova fram tills nio ungefär. ;)
Snacka om skönt! (y)

Ikväll blir det Masterchef, Bones och Andra Avenyn.
Jag bara älskar dessa program. Masterchef är ett tävlingsprogram i mat. Men.. man kan ju alltid lära sig! :)

puss alla söta så hörs vi! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback