Ny stil kanske?

Hade tänkt byta till en lite nyare stil.
Enkla klädesplagg med mycket smycken? :)
Ny och ny kanske inte. Har alltid haft enkla kläder ^^ hehe
Men lägga till några armband, ringar och kanske t.o.m halsband?
Det kan förändra mycket. :)♥

Sen har jag tänkt på att förminska sminket lite.
Foundation, puder och mascara.
Orkar inte med allt skit som jag hade innan (foundation, puder, ögonskugga och mascara), det är för mycket när man bara ska till skolan.

Och eftersom jag inte har en massa smycken än, haha.
Så hoppas jag få låna av min låtsas mamma. :)

Och sen när volleyboll turneringen är över, ska jag bli den där "tjejiga tjejen" igen. Med lösnaglar o allt ..

Visst, ni kanske inte bryr er? Haha.
Men hade tråkigt så skrev det här ;)

puuuss&kraaam.

Kommentarer
Postat av: felicia :)

de låter som en jätte snygg stil tycker jag!

älskar smycken!



men tycker inte du ska ta bort ögonskuggan älska ögonskuggor ju :(



men du passar ju i allt så spelar igenterligen inte så stor roll om du tar bort de :D



men tjejiga tjejen vill vi ha! :D<33

2010-01-25 @ 15:13:07
URL: http://fencsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback