Tror ni verkligen jag bryr mig?

Tror ni verkligen att jag bryr mig om vad ni tycker eller?
Sen är ni så fega att ni inte kan skriva ert eget namn ens vafan! -.-

Svar på Anonym.
Komentar; Den heter "Paper gangster"

Svar;
Jag struntar i vad den heter, man kan söka på "Gangster" på youtube och ändå komma till rätt låt vettu. ;)


Svar på ej godkänd komentar;
Komentar; Vem skulle vilja ta de bilderna ens?
De var knappt bra :s

Svar;
Tror du verkligen på helt allvar att jag tar åt mig vad du skrev eller? Komentera bara om du har något vettigt att skriva, okej? Annars kan du lika gärna hålla käft. Sen också, är du så jävla feg att du inte kan skriva ditt namn? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback