Sorry...

Sorry för dålig uppdatering.. igen.
Men har fortfarande inte haft "lusten" att sitta. Försöker ta ner på datatiden igen..
Hoppas på att sitta max 3 timmar, helst inte ens det, 2tim ungefär.
Men vi får väl se hur det går. :)



Idag har jag inte gjort så mycket.
Vaknade, satte på mobilen och fick ett väldigt trevligt sms. Där var jag ironisk..
Så dagen började inte speciellt bra.
Jag hoppas att dagen börjar bättre imorgon! ;)
Runt halv ett kom mamma och syrran och hämtade upp mig, köpa godis! :)
Muuumms! Hiihi ^^
Sen kollade jag på film, Sandor Slash Ida. Verkligen ingen bra film! ;o
Jaja, kollade inte på hela, kollar färdigt på den när jag läst färdigt boken. Läser den i skolan ju..
Sedan blev det att träffa Anna och vi pratade och sedan stack vi hem till mig och kollade på film, Love Actually.
Bra film, kan rekomendera den om du inte har sett den. ^^
Efter det gick hon hem.. Kollade på melodifestivalen och sedan gick jag och mamma ut med katten en stund.
En liten modig sak det där! Vågade gå till vägen ungefär.. Ca 25 meter. Hihi.
Och nu sitter jag här! :D

Eftersom det var ett tag sedan ni fick en bild, så lägger jag upp en på gumman ♥.

2 - 5 veckor gammal bild. Balkongen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback