Myskväll

Dagen på stan med Linda var skojskoj, som alltid!
Möttes på B-plan men åkte direkt till Nordstan. :) Där gick vi runt, ända upp till Kungsportsplatsen (fråga inte varför vi gick ända dit xD) Jaja, roligt var det iaf.
Sen gick vi till MC för att käka, hade inte ätit något sen 08.00 imorse.. Jag är ju beroende av mat så måste ju äta! Fast blev bara pommes och cola. ^^ Linda beställde glass, fast hon frös x)
Sen gick vi till 4 gott, köpte tuggummi och hon en dricka, skit god förresten! Fick en hon hade med sig. ^^
Mötte också 2 klasskamrater.
Daniel; Vad fan gör du här?!
Jag; Vad tror du?
Får man inte vistas på samma ställe utan att det blir konstigt? ;s
Ajja, skit samma. :P
Åkte hem runt kvart över 5. Åt lite när jag kom hem, TV och fortsätta med min halsduk. Måste dock köpa mer garn..
Nu sitter jag här och tråkar och sönderspelar låtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback