Hissar & Dissar



Smink - Skulle helt enkelt inte klara mig utan smink.

Naglar - Har helt enkelt börjat älska att hålla på med naglarna! Det är så roligt och det blir fina resultat sen. :) Såklart är jag inte så bra än så länge x) Men jag lär mig.

Stallet, hästarna & kompisarna - När jag är i stallet glömmer jag alla mina problem. Jag får vara nära det jag älskar och vara med dom som också gör det.♥ Skulle inte ångra ett ögonblick att jag började rida. Det finns inget som är lika skönt och bra som ridning. Och såklart är det roligare att vara där när man har bra kompisar :D♥

Semester & lov - Att bara slippa skolan några dagar / veckor är ju bara såå skönt! Det finns nog inget bättre än det. ^^




Skolan - Har helt enkelt tröttnat på skolan. Finns inget att längta dit. Inte ens kompisarna, har helt enkelt inte lust att gå till skolan längre.

Personer som säger att dom finns men inte gör det - Åhh gud! Det är något jag verkligen stör mig på. Personer som säger att dom finns men som egentligen behandlar en som luft. Usch, sånt blir jag sur på!

Föräldrarna - Visst dom är bra att ha. Men ibland blir jag bara såå sur på dom. Som t.ex. när jag inte fick pierca mig? Nä, det blir jag arg på!



Kommentarer
Postat av: anna'

håller med dig! asso det är sjukt kul med stallet!!! <3 men aah jag är oxå trött på dom som säger att dom finns och all shit :s fan dom kan dra åt helvete!!! älskar dig<3

2010-02-03 @ 19:05:09
URL: http://idijutas.blogg.se/
Postat av: anna'

håller med dig helt! vänner som säger att dom finns men att dom inte finns! dom kan fan dra åt helvete är så fukkin' trött på dom!!! omg saknar dig som fan julia!! <3 ÄLSKAR DIG (L)

2010-02-03 @ 19:07:17
URL: http://idijutas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback