En tråkig dag.

Hej alla läsare!
Dagen började segt, vaknade 08.45. Var inte så pigg på det, menmen. En lillebror som skriker hela tiden, då vaknar man. När jag klev upp började jag med att kolla på tv. Inget speciellt, men fastade vid Operah.
Att man ens kan! Handlade om en tjej/kvinna som blivit sexuellt övergripen(?) av sin bror i hela 10 år ungefär! Och en annan tjej/kvinna som var ihop med sin pappa.. Det pågick i fyra år. Hur fan kan man? Usch, vill inte ens tänka på det!
Nejnej, nu berättar jag något roligt isället..
Hoppas att jag kommer på något att göra idag. Inget vidare att vara här hemma.
Har faktiskt lust att åka och bowla.. hmm, kanske ska ta och fråga pappa om vi kan? Ajja, det får bli när han kommer hem.
Vet verkligen inte vad jag ska skriva, så därför får ni en låt istället. :)

Hey there deliliah - Plain White Ts ( gammal men bra låt. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback