Dålig uppdatering idag ..

Är så hemskt ledsen för att det var dålig uppdatering idag och att detta är första inlägget..
Men har knappt varit hemma sen jag slutade skolan. Hade ju lite bråttom eftersom jag skulle åka hem till en kompis för att följa med henne i bilen till stallet. :) Orkade verkligen inte gå i detta vädret! Som jag hade fått göra annars.. Bussen gick 15.11 och jag slutade 14.25. Snacka om lite stressigt. Var ju tvungen att äta, klä på mig och en massa sånt. Och har man träningsvärk blir det ju lite svårare att gå i snön, för min del iaf.
Jaja, jag hann iaf! :D

Ridningen gick väl ganska bra.
Hade söta Jappa♥, ett tag sedan man red honom. Men han var duktig! Fast ville ju egentligen ha min babiie Chuck eller Pippi. :/ Men ajja, allt kan man ju inte få! ;)
Vi hoppade. Första hindret gick ju såklart skit. Det gör det alltid! Fattar inte varför..
Men denna gången berodde det nog lite på att jag hade en helt annan häst än vad jag är van vid. Brukar ju faktiskt ha min söta Chuck! <3
Det gick iaf bra, bättre än jag trodde, pga träningsvärken :P
Sen åkte vi hem och jag duschade och åt mat. Sen blev det fika! :D
Kusin åker ju hem imorgon. :( Kommer kännas så tomt utan henne!
Menmen, jag får iaf rummet själv x) Hhaha, nej. Nu ska jag inte vara elak. Det har varit sjukt bra när hon har varit här.

Ojdå! Nu babblar jag bara på om onödiga saker.
Inlägg kommer imorgon! Mamma tvingar mig att städa ur en hylla igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback