Dagen, 10-02-23

Hejsan!
Förlåt att jag inte uppdaterat bloggen, ber verkligen om ursäkt tusen gånger!

Men jag ska berätta om dagen istället för att be om ursäkt i hundratals minuter. ^^
Dagen började dåligt - pappa väckte mig för sent, 20minuter. Det är mycket för mig!
Jaja, sånt händer. Men hann ändå i tid, kanske blev 5minuter sen som max.
Kom till skolan och som vanligt känner jag mig lite utfryst. Orkar inte berätta så mycket om det, men det har i alla fall hållit på i ca 2veckor nu.. :/
Ajja. Lektionerna var bra. Som tur va blev inte Pernilla sur på mig för att jag lämnade in svenskaläxan försent, (var ju faktiskt sjuk när den skulle in). No, matte, mat och 15minuter spanska. :D
Vi skulle åka och simma, igen. Simprov. Men eftersom jag är sjuk och har ont i ryggen åkte jag inte ens dit. Så slutade 12.30 istället för 14.25. ♥
Stannade med Karin på busshållplatsen tills hennes buss kom. Vi bestämde då att vi skulle ut och fota. Och så blev det! :D
Längesedan man var med den tanten x'D Roligt, roligt. Men först blev det hem och käka och ladda kameran. Åkte iväg till Slättadamm.
Vissa bilder blev bra, bra! ^^
Ska ladda upp några strax. Eller imorgon, ajja får se. :)

Sedan blev det dans som jag inte kunde vara med på, p.g.a min rygg.
Men satt ändå och kollade för att få in dansen.

Vet inte vad jag ska skriva mer så det får räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback