Beachvolley ♥

Shuue!
Har inte kunnat skriva så mycket idag och det är jag ledsen för. :/
Men har varit borta hela dagen typ.
Beachvolleyn var rätt rolig ändå. :)
Vann 2 matcher och förlorade 3.
Andra (7D:2), tredje(9D:1) och fjärde(8D:2) matcherna var bäst.
Vi vann andra och fjärde. :)
Första och femte var skit. Alla klagade på varann. Eller ja, killarna och tre tjejer klagade på dom andra.
Själv är jag nöjd med min insats om ni andra tyckte det var dåligt det jag gjorde.
Bra servar och bra passar. Tyvärr kan jag inte säga att ni andra var bra...

Orkar inte berätta så mycket mer om det ..

Stan med Linda slutade med att vi åkte till stallet där vi skulle träffa Emily ♥
Skojskoj!
På stan blev det köpt två nagellack. :)

puuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback