16/2-10

Hejhej!
Har inte hunnit uppdatera idag. Har nästan inte varit hemma alls.
Först tapet&färg affär. Sedan IKEA och Bäckebol.
Så har ju knappt vart hemma. ^^ Men nu känner jag att det inte är långt kvar innan jag får tapetsera och möblera om i rummet. :D Såklart blir det syrrans rum först... -.-
Jaja, nu kommer iaf ett inlägg!
Dagen har varit bra, såklart.
Men usch, imorgon ska jag till tandläkaren 08.55 dessutom! :O Inte så sugen på det, har ju faktiskt lov.
Ajja, är ju lika bra att få det gjort så jag kan få min tandställning snart!
Sen blir det att träffa Linda. :) Lite possitivt iaf. ^^

Orkar inte skriva så mycket mer, antar att det kommer inlägg senare ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback