10-02-26

Wiiieee!
Dagen var sådär, det började iaf med att jag åkte till läkaren ;/
Där tog jag blodprov mm. Ska inte gå in på personliga saker. Har iaf inte astma! :D
Sedan åkte jag till skolan igen, kom fram 10 minuter innan lektionen slutade, så jag struntade i att gå till den. :)
Och så börjar alla kalla mig skolkare. Men så ni vet så bryr jag mig inte ;)
Sen fortsatte dagen som vanligt, men efter en vecka med undran så fick jag "svar" på att det är min ridkompis som går i 8D:2. ^^ Jisses som jag har undrat! Hahaha.
Nu är jag hemma för att hämta biljetterna till horse show, men ska snart sticka hem till pappa för att packa och städa -.-
Men sedan blir det att träffa Irini♥ Wiiiee!
Åker in till stan för att se på Horse show igen. (var där igår med Anna)
Ska bli sköjjsköjj!

Men ska dra nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback