Svenska

Sitter här och gör svenska läxa. Två stycken bokrecensioner. Ena denna terminen och den andra från förra terminen, som jag inte gjorde. Så duktig är jag! Men men, det går väl bra.
Förresten, är det någon av er som jag har läst Genom dina ögon av Stephenie Meyer? Om ni har, kan ni hjälpa mig då? Har väldigt svårt för att skriva ett persongalleri med denna boken. Så om ni är jättesöta så kan ni hjälpa mig! ^^

Ska fortsätta lite nu. Sen blir det spanska och ytterligare en svenskaläxa. Läxförhör om fantasy imorgon.. Inget jag precis gillar. Fantasy är inte min grej..


Va liten jag ser ut att vara! ^^


Kommentarer
Postat av: irini

Hihih så sööt!

2010-04-23 @ 21:41:17
URL: http://bellasfiinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback